Графік прийому документів у Держкомземі України

Графік прийому документів та видачі висновків державної землевпорядної експертизи, ліцензій на проведення землевпорядних та землеоціночних робіт здійснюється:

Четверг з 9.00 – 16.00 п’ятниця 9.00-13.00
за адресою:
м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3, 3 поверх.

 

Усі основні документи і матеріали, додані до об`єкта державної експертизи повинні відповідати таким вимогам:

— додатки та передбачені законодавством погодження повинні бути підписані керівником відповідального органу (організації), скріплені його печаткою та мати термін дії;

— графічні матеріали у встановлених законодавством випадках мають бути погоджені керівником територіального органу земельних ресурсів;

— копії установчих, реєстраційних та статистичних документів, правовстановлюючих документів на землю та інше нерухоме майно, договорів, витягів з державних реєстрів повинні бути посвідчені нотаріально;

— кожен аркуш копій архівних документів повинен бути посвідчений підписом архіваріуса та печаткою архівної установи;

— кожен аркуш інших документів повинен бути посвідчений підписом і печаткою розробника об`єкта експертизи.

При виконанні цих вимог об`єкт державної експертизи підлягає реєстрації. В іншому випадку документація повертається замовнику на доопрацювання без реєстрації.

Термін проведення державної експертизи починається з дати реєстрації об`єкта експертизи і становить 20 робочих днів.

Розмір плати за проведення державної експертизи становить 3 % від кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, але не може бути менше 20 гривень.